اتواستایل

  • ۰
  • ۰

در این مطلب می خوام راجع به تعدادی از تاپ ترین خودروهای اسپرت صحبت کنم. باید در نظر داشته باشید که اکثر کمپانی های بزرگ تولیدات خودرو علاوه بر تولیدات  ماشین های شاسی بلند، کلاسیک و خانوادگی تعدادی مدل ماشین های اسپرت با قیمت های مناسب برای جوانانی که علاقمند مدل های اسپرت هستند تولید می کنند. هر کمپانی تعدادی از خودرو های اسپرت با قیمت مناسب را تولید می کنند پس بدونید که پیدا کردن مدل دلخواه شما در بین این تعداد زیاد و متنوع اسپرت چندان کار راحتی نیست. تصمیم با خودتونه که کدوم یک از این همه ماشین های اسپرت رو برای خودتون انتخاب کنید اما بدونید که خیلی از ماشین های اسپرت بدون داشتن پیشرانه قدرتمند بهترین تجربه سواری را به شما اهدا می کنند. من در این مقاله یکسری راهنمایی هایی راجع به بهترین مدل های اسپرت در اختیار شما قرار می دهم. امیدوارم شما هم انتخاب درستی راجع به خرید و یا اجاره ماشین های اسپرت داشته باشید.

تعدادی از بهترین ماشیین های اسپرت

در اینجا یک تعدادی از ماشین های اسپرت معروف رو به ما معرفی می کنم پس با من همراه باشید.

  1. پورشه 718 کیمن

 

اولین مدلی که می خوام معرفی کنم به شما عزیزان پورشه 718 کیمن هست. این یکی از اسپرت ترین و جذاب ترین مدل هاست البته بسیار سلیقه ایست.  مدل باکسر یا همون کیمن پورشه حدودا در سال 2016 بود که وارد چهارمین نسل خودش شد. با اینکه در مدل 2018  تغییرات زیادی کرده و شاید به نظر برسه که در مقایسه با نسل گذشته خودش که به جای استفاده از دو سیلندر از 4 سیلندر کوچکتری استفاده میکند کار اشتباهی صورت گرفته.  اما جالبه بدونید که با در نظر گرفتن همه ی این ها باز هم به عنوان برترین و کامل ترین خودروی اسپرت کوپه شناخته می شود. یک برگ برنده ای که همیشه این مدل دست خودش داره فرمان پذیری این خودروی اسپرت هست که هیچ وقت اون رو از دوره رقابت خارج نمی کنه.

  1. BMWM2

 

این مدل اسپرت BMW از مطرح ترین نمونه های سری 2 بوده. این مدل از توانایی و عملکرد ویژهای برخوردار بوده . این مدل نمونه ای از خودرو های قدرتمن و لوکس ، خودروی کوپه سایز کوچک می باشد. برای اولین بار در سال 2016 وارد بازار جهانی شد. BMW M2 یکی از کوچکترین و ارزان ترین خودرو در مدل سری M بوده. از جمله نقاط قوت این مدل قدرت بالا، تجهیزات بالا و قیمت نسبتا پایین اون نسبت به مدل های دیگر ما باشد.

  1. نیسان 370Z

 

این خودرو یک مدل با گیربکس اتوماتیک است که در سال 2015 ارئه شده. و همانطور که میدونید این گیربکس شرایط خوبی را ایجا د می کند. شرایطی مناسب را برای دنده پایین تر با دور موتور مناسب ایجاد می کند. یکی از دلایلی که خیلی ها سمت گیربکس اتوماتیک می روند سرعت بالای اون هست. و از دیگر موارد خوب این مدل دارا بودن از ترمز های بزرگ با صفحه 14 اینچی می باشد.

 

 

  1. تویوتا GT86

 

این کمپانی در این مدل خود از پیشرانه فوق العاده باکسر استفاده کرده که این هم حاصل همکاری اون با سوبارو می باشد. شتاب صفر تا صد این ماشین معروف به شمسیر تیز ژاپنی 7.2 ثانیه می باشد. اگر شما بخواهید در یک نظرسنجی راجع به این خودرو شرکت کنید قطعا اولین چیزهایی که راجع به آن صحبت می کنید، در ابتدا راجع به گشتاورد بیشتر و اتاق بهتر آن سخن به میان می آورید. این مدل بسیار اسپرت و جوان پسندانه است و فقط به منظور لذت سواری بیشتر با مشارکت کمپانی تویوتا و سوبارو ساخته شده است.

صحبت پایانی

 

در آخر باید بهتون بگم که عرفی یک سری دیگر از تاپ ترین خودرو های اسپرت میونه در مقالات بعدی که دی سایت اطلس رنت کار مشاهده کنید. برای دیدن و اجاره ماشین های اسپرت کلیک کنید.

منبع: بهترین خودرو های اسپرت برای اجاره

  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • auto style

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی