اتواستایل

  • ۰
  • ۰

سلام خدمت دوستان و همراهان وب سایت اطلس رنت کار با یک مقاله جذاب و خواندنی درباره محبوب ترین خودرو های اجاره ای ساخت داخل با شما هستیم. همانطور که شما هم می دانید کشور ما در سالیان اخیر پیشرفتی در صنعت خودرو سازی نداشته است و تقریبا تمام خودروهایی که ما در خیابان ها می بینیم خودروهایی هستند که ساخت کشور های آسیایی نظیر کره و ژاپن ،اروپایی نظیر المان و ایتالیا و آمریکایی می باشند. حتی کسانی که ماشین ندارند و اقدام به کرایه ماشین می کنند هم از این قاعده مستثنی نیستند و ترجیح می دهند که اقدام به اجاره خودروهای خارجی کنند. با این حال چندین خودرو ساخت داخل هستند که به نسبت بقیه خودروها از کیفیت و محبوبیت بالاتری برخوردار هستند و کسانی هم که قصد اجاره خودرو دارند، اقدام به کرایه آنها می کنند. اگر دوست دارید بدانید که کدام خودروهای داخلی بیشتر اجاره می شوند؟  تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

با کیفیت ترین خودروهای داخلی

در جدیدترین رده بندی خودروهای  داخلی در سال 97، مزدا 3 نیو، پژو 2008، کیا سراتو، هیوندا آی 20، هاوال اچ 2، تندر90 پلاس، پژو 207، تندر 90 پلاس اتوماتیک، گرند ویتارا به عنوان با کیفیت ترین خودروهای داخلی معرفی شدند. این خودروها با دریافت 4 ستاره  از بین 5 ستاره موجود عنوان با کیفیت ترین خودروهای مونتاژ شده داخل کشور را دریافت کردند.

پرطرفدارترین خودروهای اجاره ای ساخت ایران

در ادامه این مقاله می خواهیم درباره محبوب ترین خودروهای اجاره ای ایرانی با شما صحبت کنیم. همانطور که شما هم در جریان هستید کسانی که اقدام به کرایه خودرو می کنند معمولا خودروهای لوکس خارجی را برای کرایه انتخاب می کنند و کمتر کسی اقدام به کرایه خودرو داخلی می کند، با این حال برخی از خودروهای داخلی هم طرفداران خاص خود را دارند.

اگر بخواهیم چند نمونه از این خودروهای مونتاژ شده در ایران که بیشترین تعداد اجاره را دارند برای شما نام ببریم می توانیم به کیا سراتو، هیوندا آی 20، گرند ویتارا، مزدا 3 نیو ، اشاره کنیم که البته این خودروها اصالت ایرانی ندارند و فقط داخل کشور مونتاژ می شوند، اما اگر بخواهیم خودوهایی که دقیقا ایرانی هستند و بیشترین میزان اجاره را دارند نام ببریم می توانیم به پراید، ریو، سمند، پژو پارس، پژو206، پژو 207 اشاره کنیم. دلیل اینکه این خودروها بیش از سایرین مورد توجه قرار می گیرند قیمت پایین آنها به نسبت خودروهای مونتاژ شده داخل کشور و همچنین خودروهای خارجی می باشند.

در مقاله فوق ما هم تلاش کردیم تا  علاوه بر معرفی با کیفیت ترین خودروهای مونتاژ شده  داخل کشور، محبوب ترین خودروهای ساخت کشور را هم به شما معرفی کنیم. البته ما تعدادی از خودروهای کاملا داخلی که بیشترین میزان کرایه را هم دارند به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما همراهان گرامی و همیشگی وب سایت اطلس رنت کار قرار گرفته باشد. از اینکه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید کمال تشکر را داریم.  لطفا در مقاله های بعدی هم ما را همراهی کنید.

منبع:کدام خودروهای داخلی بیشتر اجاره می شوند؟

  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • auto style

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی