اتواستایل

  • ۰
  • ۰

تیبا2 یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین خودروهای گروه خودروسازی سایپا می باشد.

در ادامه مقالاتی که در رابطه با خودروهای داخلی و همچنین محبوب ترین خودروهای اجاره ای داخلی نوشتیم  امروز می خواهیم به بررسی این خودرو کاملا ایرانی بپردازیم. در واقع هدف از نوشتن مقاله امروز معرفی خودرو ایرانی تیبا 2 و بررسی مشخصات ظاهری و همچنین مشخصات فنی و تجهیزات ایمنی  این خودرو می باشد. اگر به این خودرو علاقه دارید و می خواهید به اطلاعات جامعی درباره این خودرو کاملا ایرانی دست پیدا کنید، لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

مشخصات ظاهری خودرو تیبا 2

این خودرو در واقع مدل 5 درب خودرو تیبا می باشد و نسبت به سایر خودروهای شرکت خودروسازی سایپا ظاهری بهتر و زیباتر دارد، این خودرو بسیار جادار می باشد و به نسبت جادار بودنش کوچک و جمع و جور می باشد. از لحاظ ظاهری این خودرو بسیار مورد توجه قشرجوان جامعه قرار گرفت است و در واقع نسب به سایر خودروهای داخلی به محبوبیت بیشتری رسیده است. اگر بخواهیم ابعاد این خودرو را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که این خودرو دارای طول 3925 میلیمتر و عرض 1642 میلیمتر و ارتفاع 1484 میلیمتر می باشد. وزن این خودرو 1040کیلو گرم می باشد.

مشخصات فنی خودرو تیبا 2

خودرو مذکور از لحاظ فنی هم شرایط بهتری نسبت به سایر رقبایش دارد وقدرت موتور و شتاب اولیه بالا از مهم ترین ویژگی های فنی این خودرو می باشد. اگر بخواهیم به تفصیل مشخصات فنی این خودرو را ذکر کنیم باید به تعداد 4 سیلنرخطی اشاره کنیم. همچنین نوع گیربکس این خودرو 5 سرعته دستی می باشد، حجم موتور آن 1503 سی سی می باشد. سیستم سوخت رسانی آن انزکتوری می باشد. فرمان آن هیدرولیک می باشد و ترمز جلو آن دیسکی و ترمز عقب آن کاسه ای می باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو تیبا 2

از لحاظ ایمنی هم این خودرو به نسبت سایر رقبا بهتر عمل کرده است. قرار دادن کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم پیشرفته ترمز ABS، مجهز بودن سیستم ضد سرقت، سیستم تهویه مطبوع، قفل مرکزی، آینه جانبی تاشو با قابلیت تنظیم از داخل، ساعت دیجیتال، برف پاک کن شیشه جلو با دور قابل تنظیم، چراغ مه شکن جلو، عقب و چراغ خطر سوم، چراغ هشدار دهنده عیب موتور، درب بازکن باک و صندوق عقب از داخل، جالیوانی روی کنسول، ریموت کنترل، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 از جمله امکانات این خودرو کاملا ایرانی می باشد.

همچنین این خودرو یک سری تچهیزات سفارشی و اختیاری نظیر آینه های جانبی برقی، شیشه بالابر برقی عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، رینگ آلومینیومی دارد.

در مقاله امروز ما تمام تلاش خود را کردیم تا تمامی اطلاعاتی را که درباره تیبا2 شما نیاز دارید در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما عزیزان و همراهان همیشگی وب سایت اطلس رنت کار قرار گرفته باشد. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگذاریم. لطفا در مقالات بعدی هم ما را همراهی کنید.


اجاره تیبا2

تیبا2 جزء جدیدترین خودروهای داخلی می باشد اگر شما دوست دارید تجربه رانندگی با این خودرو ر به دست بیاورید می توانید اقدام به کرایه تیبا2 کنید. مجموعه اطلس رنت کار با داشتن جدیدترین خودروهای داخلی و خارجی آماذه خدمت رسانی به شما همراهان گرامی از طریق کرایه خودو می باشد.

منبع:معرفی خودرو ایرانی تیبا 2

  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • auto style

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی