اتواستایل

  • ۰
  • ۰

در مسافرت و سفر های طولانی آنچه که بیشتر اهمیت دارد مسیر و زیبایی های آن است ، تا مقصد و مهمتر از همه آرامش و راحتی بین مسیر است که زیبایی های آن را دو چندان می کند . خب دوستان امروز قصد داریم در مورد مسافرت و خودرو هایی که برای مسافرت های طولانی مناسب هستند کمی صحبت کنیم .

البته در این مقاله قصد نداریم از خودرو های سوپر لوکس و گران قیمت اروپایی و آمریکایی صحبت کنیم و بیشتر هدف ما خودرو های متوسط موجود در خیابان های خودمان هست که بیشتر در دسترس مردم است . در ادامه سعی کردیم خودرو هایی را معرفی کنیم که در جاده ها بهترین عملکرد را داشته و برای مسافرت و راه های طولانی بهترین گزینه باشند .

خودرو زیبا و جادار لیفان 820

خودرو لیفان 820 یکی از خودرو های زیبا کمپانی چینی لیفان در کلاس سدان است که یکی از خودرو های مناسب برای خانواده ها بوده و مهمترین رقیب این خودرو در ایران را می توان پژو پارس دانست که در مقایسه با لیفان بسیار قدیمی تر ، کوچک تر و امکانات و آپشن های کمتری دارد . لیفان 820 با موتور 2.4 لیتری و 1.8 لیتری 4 سیلندر روانه بازار شده است . مصرف سوخت ترکیبی این خودرو به ترتیب   8.7  و 7.7 لیتر در 100 کیلومتر بوده که در این کلاس خودرو مناسب است . طراحی بدنه این خودرو هم واقعا زیبا و نسبت به خودرو های هم رده خود عالی طراحی شده فضای داخلی بزرگ و جادار ، فضای بزرگ صندوق عقب ، مصرف سوخت پایین ، طراحی زیبای بدنه ، امکانات رفاهی متنوع همچون کروز کنترل ، استارت دکمه ای ، سانروف ، صندلی الکترونیکی راننده با تنظیم در شش جهت ، گرم کن صندلی راننده و امکانات متنوع دیگر باعث می شود ما این خودرو را جز خودرو های مناسب برای سفر های طولانی در نظر بگیریم .

خودرو H30   کراس

خودرو h30  کراس هم یکی از خودرو های نسبتا محبوب در کشور ماست که توسط کمپانی چینی دانگ فنگ تولید شده و در سال 1395 توسط ایرانخودرو وارد کشور شد . قیمت این خودرو در اوایل ورود به ایران کمتر از 50 میلیون تومان بود که نسبت به خودرو های هم رده خود جز اتومبیل های ارزان قیمت به شمار می آمد که البته در حال حاضر با افزایش قیمت دلار در کشور ، قیمت این خودرو هم بسیار بالا رفته و دیگر نمیتوان آن را جز خودرو های ارزان دانست . این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری 16 سوپاپ با حداکثر گشتاور 142 نیتون بر متر معرفی شده است . حداکثر سرعت 183 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد این خودرو نسبت به گیربکس اتوماتیک و دستی متفاوت است . در گیربکس دستی 11 ثانیه و اتوماتیک 12.5 ثانیه می باشد . مصرف سوخت ترکیبی h30   کراس در گیربکس دستی 6.7 لیتر و در اتوماتیک حدود 7.04 لیتر در صد کیلومتر می باشد . امکانات رفاهی متفاوتی هم در این خودرو قرار گرفته که همین امر این خودرو نسبت به خودرو های هم رده خود در ایران متمایز می کند امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، شیشه بالابر های برقی جلو و عقب ، روکش چرمی روی فرمان ، صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی ، سنسور پارک ، دوربین دید در عقب ، سانروف برقی ، قابلیت تنظیم تلسکوپی فرمان و آینه های جانبی دارای راهنما و سیستم گرامیشی . با دیدن این امکانات ، فضای مناسب داخلی و طراحی زیبا ،می توان به جرات H30   کراس را هم جز خودرو های مناسب برای سفر های طولانی در ایران دانست .

 

خودرو زیبا و ایرانی دنا پلاس مناسب برای سفر

 

دنا پلاس خودرو زیبای ما ایرانی ها که شاید در حال حاضر تنها خودرو ایرانی موجود در کشور ما که در بین مردم هم محبوبیت خوبی دارد می توند جز خودرو های مناسب برای سفر های طولانی باشد . دنا توسط ایراخودرو در سال 1393 به صورت رسمی وارد بازار شد که با ورود خود نظر ها را به خود جلب کرد این اتومیبل زیبا ایرانی از نظر ظاهری واقعا زیبا طراحی شده البته شباهت های زیادی به خودرو سمند دارد که بسیاری عقیده دارند که دنا فیس لیفتی از خودرو سمند است که البته در نسخه جدید دنا یعنی دنا پلاس این موضوع کم رنگ تر شده . از طراحی بدنه این خودرو که بگذریم که البته در مقاله های قبلی به صورت کامل در مورد این خودرو صحبت کردیم در طراحی داخلی هم این اتومبیل زیبا طراحی شده و نسب به خودرو های هم رده خود یک سرو گردن بالاتر قرار دارد . فضای داخلی مناسب و امکانات رفاهی متعدد از جمله امتیاز های مثبت این اتومبیل می باشد دنا پلاس از یک موتور 1.7 لیتری 16 سوپاپ بهره می برد . حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر برساعت و شتاب صفر تا صد 12.03 ثانیه را ثبت کرده است . مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.9 لیتر در صد کیلومتر می باشد . امکانات متفاوت ، طراحی داخلی زیبا و مصرف سوخت مناسب این خودرو باعث شد که ما دنا را در لیست بهترین خودروها برای مسافرت قرار بدهیم .

 

جمع بندی

 

خب دوستان این مقاله هم به پایان رسید و امیدوارم که لذت برده باشید حتما خودرو های بسیار زیادی وجود دارند که برای مسافرت مناسب هستند ولی ما سعی کردیم سه مورد از بهترین و از نظر قیمت مناسب ترین را انتخاب کنیم که امیدوارم مورد توجه شما قرار گرفته باشه . بابت اجاره خودرو های مورد بحث و خودرو های مورد نظر خودتان می توانید با مراجعه به لیست خودرو ها بابت اجاره خودرو خود اقدام کنید ، موفق باشید .

منبع:بهترین خودرو ها برای مسافرت های طولانی

  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • auto style

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی