اتواستایل

  • ۰
  • ۰

در این مقاله از سری مقالات نقد و بررسی خودروهای روز دنیا به بررسی مشخصات ظاهری و فنی هیوندا سوناتا مدل 2019 می پردازیم. هدف این مقاله بیان جزئی ترین مشخصه های هیوندا سوناتا می باشد. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

دومین خودروی پر فروش شرکت هیوندا، خودرو هیوندا سوناتا می باشد. تصاویر نسخه آزمایشی مدل 2019 این خودرو حاکی از آن است که شرکت هیوندا بر روی نسل هشتم این خودرو کار می کند .

طراحی ظاهری خودرو سوناتا 2019 چگونه می باشد

با توجه به تصاویری که از نسخه در حال تست خودرو هیوندا سوناتا مدل 2019 منتشر شده است این خودرو از نظر ظاهری تغییرات زیادی نسبت به مدل 2018 خود نداشته است. البته در مدل 2019 این خودرو تغییراتی در ظاهر این خودرو ایجاد شده است. به عنوان مثال، می توان به تغییر طراحی سپر جلو و عقب اشاره کرد. در این تیپ از گریل با طراحی خاص و چراغ های زنونی استفاده می کند، همچنین در تیپ های بالاتر این مدل از اسپویلر عقب استفاده می شود تا خودرو ظاهری اسپرت تر داشته باشد. و ضمنن باید به شما بگوییم که شرکت هیوندا برای  سری جدید خودروی سوناتا چرخ های شانزده، هفده و هجده اینچی در نظر دارد.

طراحی داخلی سوناتا2019

کابین این مدل سوناتا به نحوی طراحی شده که ظرفیت 5 سرنشین بزرگسال را دارد، بنابرایناین خودرو به اندازه کافی جادار می باشد. امکانات پایه خودرو هیوندا سوناتا حتی در تیپ SE که ابتدایی ترین تیپ این خودرو می باشد به گونه ای است که مشتریان را راضی نگه می دارد. شرکت هیوندا در خودرو جدید خود از سیستم اطلاعاتی  استفاده خواهد کرد که به یک صفحه نمایش 8 اینچی تمام لمسی مجهز است که امکاناتی مانند مسیریابی، بلوتوث می باشد. در این خودرو از امکانات و تجهیزات ایمنی فراوانی استفاده شده است که از جمله می توان به استفاده از ایر بگ های متعدد، چراغ های اصلی با قابلیت تنظیم شدت نور و سنسور های در قسمت عقب خودرو برای پارک کردن را نام برد.

مشخصات فنی سوناتا2019

شرکت هیوندا در این خودرو همچنان از موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده می کند. این موتور توانایی تولید 185 اسب بخار قدرت و 178 پوند فوت گشتاور دارد.

ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا شما را با مشخصات ظاهری و فنی خودرو هیوندا سوناتا مدل 2019 آشنا کنیم. از اینکه با ما همراه بودید از شما سپاسگذاریم.

کرایه خودرو هیوندا سوناتا

شما می توانید خودرو هیوندا سوناتا را برای مناسبت ها ی مختلف مانند عروسی یا مصارف روزانه از مجموعه اتواستایل اجاره کنید.

منبع: ویژگی ها ی هیوندا سوناتا 2019 چیست؟

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • auto style

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی